Velkommen til våre nye nettsider!

Publisert dato: 28. februar, 2017

Vi er stolte av å kunne presentere våre nye nettsider. Vårt hovedfokus har vært god brukervennlighet og enkel navigasjon – slik at det skal være effektivt og enkelt for deg å benytte våre nye nettsider. Sidene er selvsagt også tilpasset til å fungere på tvers plattformene mobil, nettbrett og PC.

En nettside skal være et levende dokument – vi kommer med oppdateringer og endringer fortløpende. Ta deg en titt rundt; vi tar gjerne imot tilbakemeldinger enten det er ris, ros eller faktafeil – send dem til post@historielaget.no.

Med nytt grafisk design og ny struktur håper vi å kunne formidle våre aktiviteter på en enda bedre måte enn tidligere. Historielagets nye nettsider er utarbeidet i samarbeid med Konsept-IT AS.