Oldtidsmarsj og møter er avlyst

Publisert dato: 4. september, 2020

Oldtidsmarsjen 20. september er avlyst i år. Årsaken er covid-19 og smitterisiko når mange folk er samlet.

Blant annet ville det by på utfordringer med transport til startpunktene i Lier og Røyken kirke. Også suppestasjonen på Mellom Bø ville vært vanskelig å avvikle som tidligere. Men om Oldtidsmarsjen 2020 er avlyst, så er ikke Oldtidsveien stengt for folk! Historielaget oppfordrer folk til å ta turen langs Oldtidsveien søndag 20. september, uansett.- Eller en hvilken som helst annen dag. Sørg for å hold avstand, kos dere på tur, og så håper Historielaget at vi kommer sterkt tilbake i 2021.

Styret vedtok på møte 3. september å avlyse høstmøtet og julemøtet i 2020. Vi får krysse fingrene for at arrangementene våre kan la seg gjennomføre neste år.